mitt liv med Nero

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linn - 20 maj 2011 17:00

Hojja, gillar inte det här med test. Eller jo, bara om det går bra. Hoppas kondistestet på tisdag går bra :)

Har joggat två gånger den här veckan, plus att vi hade träning igår och då joggade jag också lite :) Jag har tänkt att försöka träna lite styrka regelbundet också, så idag efter joggingturen tränade jag lite rygg, mage och armar. Känner mig ganska duktig, hoppas det fortsätter så! Ska fan se till att det fortsätter. Men det är ju det, det brukar låta så.


Idag ska jag på bio! Det var ett tag sen kan jag säga, tror det var Avatar jag såg sist? Men idag ska jag, Melinda, Johan och Alice (hoppas jag inte glömt nån?) gå och se Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten :) Har inte så höga förväntningar på filmen, gissar att ettan, tvåan och trean är bra mycket bättre, men får hoppas att den är bra eftersom att jag slösar 110kr på det :)

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards