mitt liv med Nero

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Linn - 11 maj 2011 20:21

Det finns en anledning till att det är just jag som är Neros matte, det finns en liiten, liiten anledning till att han är hos mig nu och ligger vid mina fötter.

En anledning i form av en liten vit fläck :)

             

Han hade finaste kroppen och var den socialaste valpen i kullen, men han hade just det där "felet" - en vit prick. Jag älskar den där vita pricken, jag avgudar den! Uppfödaren tog nämligen halva priset för att han hade en sån på sitt bröst, eftersom mudisar ska vara helt svarta. Vi hade troligen aldrig köpt honom om han inte varit billigare, vi är inte rika vetni ;) 

Därför är den där pricken speciell för mig, jag vill aldrig att den ska försvinna! Även om det står i rasstandarden att det inte ska vara så, så ska det vara så enligt mig. Den ska han ha, it's ment to be :) ♥

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards