mitt liv med Nero

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

INGENTING VETTIGT

Av Linn - 22 maj 2011 00:21

Tänkte börja med att säga att filmen jag såg igår var faktiskt bra :) Den höll nästan samma standard som de tre tidigare filmerna, men inte riktigt. Värd att se i alla fall! Men värd 110kr vet jag inte om det var.. :p


På tal om P-smilisar så ska jag bli bättre på att kommentera folks bloggar, sådeså! Har redan börjat!


Kom ganska nyss hem från Melinda.

Jag, hon och Jenny har sett Eclipse. Egentligen är inte Twilight-serien så himla bra, men den är fängslande på något sätt.. Kanske för att Taylor är så snygg ;) Näe men den är bra på nåt sätt iaf :)


Har varit och ridit en långtur idag, helt underbart! Inte göre nåt att det regnar ;) Blir nästan bara mysigare då! 


Nu ska jag sluta ordbajsa och göra något annat, hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 juni 2011 13:34

Nu äre dags att ni ändrar min blogg på bloglovin till http://xblacksunshine.blogg.se !   Har äntligen fixat nya bloggen, tack stina! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:38

Lägger in några bilder och en film från igår :) Allt är taget med mammas digitalkamera, ides inte ha med min.           Jag gick iväg med en pinne och Nero fick söka den, han gillar det verkligen! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:35

En film som jag tänkte lägga in för några månader sen.. Men det blev nåt tjorv då så det blev inte. Men bättre sent än aldrig vare väl? ;) ...

Av Linn - 3 juni 2011 23:10


  Vill ha sommar och lov!

Av Linn - 3 juni 2011 20:33


Har varit hos hästarna :)    Jag cyklade med Nero dit, sen fick han ligga bunden för det mesta för jag red både Sunny och Grace på banan medans mamma grejade med Mooses. Det gick bra, de är så fina mina tjejor! :) Grace studsar fortfarande ibland n...

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Skapa flashcards