mitt liv med Nero

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Linn - 16 maj 2011 15:22

Min alldeles egna supergoda Chirris (som jag så fint döpt den till)

Du behöver:

En fungerande spis

En stekpanna

En stekspade

Smör

Ett ris

En räka

En majs eller en ärta

Peppar

Salt (helst örtsalt)

Sweet Chili sås   Smält ganska mycket smör i stekpannan och i med riset....räkor..

..och majs (Ärtor går också superbra). Sätt i örtsalt och lite peppar. Rör om då och då medan du låter det steka några minuter.Häll sedan i Sweer chili sauce och låt steka en stund, rör om då och då.


Mängden av allt sätter man efter egen smak, vill man ha jättelite räkor så sätter man det, om man vill ha stark mat så sätter man mycket sås :)


Enjoy your Chirris!

I did ;)

Av Linn - 16 maj 2011 14:51

Jag gillar att exprimintera med olika frisyrer, helst med flätor och sånt :)

Gjorde denna frisyr i morse:

   

Hade jag haft mer tid hade jag gjort den nogrannare, men jag skulle ju till skolan så jag hade inte all tid i världen ;) Vad tycker ni? Ärligt :)

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards