mitt liv med Nero

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linn - 8 april 2011 15:09

Kom på att jag inte kan gå på agilityn på söndag! :(

Ska typ dansa hela dan, jag vet inte när vi kommer bli klara men jag lär ju inte orka springa omkring på en agilitybarna efter att ha dansat i flera timmar! Det är föreställning på torsdag så jag måste öva som sjutton! Ni kanske har sett annonsen i kometen? "CIRCLE OF LIFE" står det och det är en bild på en cirkel ;) Ni som känner före kan ju ta och komma och titta! :)


Och på tal om inlägget före..

Boel (min underbara lärare) hade också märkt att jag var i nån seg konstig period, hon sa att jag verkade vara i någon slags tonårsperiod x) Det kanske är så, känner mig slutkörd hela tiden, skulle vara bra om jag kunde få reda på varför. 


Hoppas det går över.

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards