mitt liv med Nero

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linn - 5 april 2011 21:54

Har gått och blivit ljusblond igen!


Trivs mycket bättre i den färgen :)


Idag var det agilitymöte och lydnadsträning, jag gick inte på nåt av dem.. Jag känner mig så himla oansvarig, jag fattar inte vad jag håller på med :s Har typ missat nåt styrelsemöte också, plus förra veckans lydnadsträning. Hojja jag kan inte fortsätta såhär, vars försvann den där ansvarsfulla Linn? Jag vet inte om det är det att jag har ganska mycket för mig? Har ju dansen (det är mycket med den nu), träningen som jag försöker gå så ofta som möjligt på men sällan kan, HU, skolan (som jag har börjat skärpa till mig lite i, har varit lite svammlig), kompisar och hunden. Fotningen har jag väldigt sällan tid med..

En grej som tar en del tid från mig är datorn, vilket inte alls är bra.


Hoppas det här inlägget kan få mig att tänka till och skärpa mig.

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards