mitt liv med Nero

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Linn - 28 mars 2011 17:09

Jag har inte använt klickern alls på ganska så länge, varför vet jag inte.. Antagligen för att det har varit så kallt och jag inte har haft någon lust alls att träna värst mycket :p MEN IDAG åkte den fram igen, jag skar några korvbitar och klickade in han lite snabbt, sen tränade vi på stå och en grej som vi bara börjat lite på: backa :) 

Ni vet, jag och Nero ska ju bli freestyleproffs i framtiden så ;) Han kan ju redan en del :) Känner mig grymt taggad nu när våren har börjat! Wiiee :D


En fråga bara, jag har hört nånstans att hundar är laktosallergiker, har jag hört helt fel? Jag gissar att jag har det men skulle i alla fall vara tacksam för svar :)

Av Linn - 28 mars 2011 16:15

   

     

Av Linn - 28 mars 2011 02:05

Kunde inte somna så jag tog en macka och satt mig och kollade igenom gamla inlägg, vad duktig jag var på att skriva i bloggen på den tiden! :p Och många bilder la jag in :) Jag vet inte hur det är med det nu.. Bilder kanske men intressanta inlägg är det brist på x) Lägger in några gamla sommarbilder, sen går jag och gör ett andra försök att sova!

              Haha, han släpade upp en hel rot, helt själv! Duktig kille! 


   Ridtur upp på nåt berg från udden, som syns i bakrunden och ser ut som en fot :)


   Bus med Aite, Oskar och Rasmus (en av pudlarna är inte med på bilden, vilken har jag ingen aning om ;)


   Jag tar ett dopp i Umeå medan Nero tittar på, i väntan om att jag ska komma upp så han får skälla på mig! Sjutton vad han skällde på den tiden :p


Godnatt!

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards