mitt liv med Nero

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

GYMNASIETANKARNA ÄR I FULL GÅNG

Av Linn - 7 februari 2011 19:07

Jag ska söka till Grans, den saken är solklar.

Nästan..

Fast jo, det är ju självklart.

Eller?

Jag vill ändå gå samhälls här i Gällivare, för jag älskar att skriva och jag vill verkligen fortsätta med franska, men det kan jag inte på grans.

Plus att jag faktiskt börjar fundera lite smått på journalistyrket.. 

Men om jag ska tänka på det jag verkligen vill, så är det ju grans som är nr 1 på min lista. Vill verkligen lära mig så mycket som möjligt om hundar och hundsport, och jag vill verkligen att jag och Nero ska få chansen att leva 3 underbara år med varandra med andra hundmänniskor och hundar.

Och om jag nu skulle tycka att grans är helvettet på jorden, eller om jag av någon annan anledning skulle vilja byta skola, så kan jag ju faktiskt göra det.


Jag ska söka till Grans, den saken är solklar.

 
 
Ingen bild

Ewa

7 februari 2011 21:27

Skriva kan du alltid göra ändå. Finns kurser för sådant anytime. Du är ung. Tre år är ingenting. Journalistyrkesmöjligheterna finns kvar. Man måste inte bara välja ETT spår...:-) Däremot måste man kanske ha en plan och tänka att "var sak har sin tid"...:-) Förstår du är hungrig på alla möjligheter, men som sagt... det försvinner inte...;-) Ta du Grans. Rätt specifik utbildning och nu är Nero också ung. Franska finns det också t ex kvälls- eller distanskurser för, om du inte vill släppa det helt under denna period. Eller prata med dem! kanske går det att anpassa utbildningen? Det vet man ju inte förrän man grävt lite...;-) Annars finns det möjlighet att fortsätta även med franskan sen. Det finns folk som inte gör annat än håller utbildningar i språk och journalistik. Kanske inte så roliga liv för dem, men tur för oss andra...;-D

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 juni 2011 13:34

Nu äre dags att ni ändrar min blogg på bloglovin till http://xblacksunshine.blogg.se !   Har äntligen fixat nya bloggen, tack stina! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:38

Lägger in några bilder och en film från igår :) Allt är taget med mammas digitalkamera, ides inte ha med min.           Jag gick iväg med en pinne och Nero fick söka den, han gillar det verkligen! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:35

En film som jag tänkte lägga in för några månader sen.. Men det blev nåt tjorv då så det blev inte. Men bättre sent än aldrig vare väl? ;) ...

Av Linn - 3 juni 2011 23:10


  Vill ha sommar och lov!

Av Linn - 3 juni 2011 20:33


Har varit hos hästarna :)    Jag cyklade med Nero dit, sen fick han ligga bunden för det mesta för jag red både Sunny och Grace på banan medans mamma grejade med Mooses. Det gick bra, de är så fina mina tjejor! :) Grace studsar fortfarande ibland n...

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards