mitt liv med Nero

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

AGILITY

Av Linn - 23 januari 2011 21:36

Äntligen har agilityn börjat!

Idag var första agilitytimmen av det 6 timmar vi ska ha, skitkul var det! :) Nero var jätteduktig, han hade bra fokus på mig och efter att jag hade påmint honom lite om agilityn från i somras så gick det galant! Han lyssnade, och det bästa av allt - han hoppade inte efter min hand! Det har varit väldigt frustrerande tidigare, hoppas han har slutat helt och hållet med det. Han sprang iväg 2-3 gånger också, med det löste sig, det är sånt som händer. Jag är så stolt över min busiga lilla byracka! Hihi :)


Jag har haft lite ont ibland i svanken de två senaste veckorna, men idag smällde det nästan till. Jag fick jätte ont i ryggen, kunde inte böja mig och det gör ont hur jag än gör. Det beror förmodligen på att jag inte har mucklor i ryggen, måste ta och skaffa mig lite. Funderar på om jag ändå ska idas gå på badet imon och simma med Eloise och Melinda(?).. 


Nu ska jag ta ett välförtjänt varmt avslappnande bad. Hejdå! 

 
 
Mathilda

Mathilda

23 januari 2011 22:30

Härligt att det gick bra idag, illa med ryggen dock.

Sv: Hehe andra sidan Sverige ;)

http://photoandi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 juni 2011 13:34

Nu äre dags att ni ändrar min blogg på bloglovin till http://xblacksunshine.blogg.se !   Har äntligen fixat nya bloggen, tack stina! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:38

Lägger in några bilder och en film från igår :) Allt är taget med mammas digitalkamera, ides inte ha med min.           Jag gick iväg med en pinne och Nero fick söka den, han gillar det verkligen! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:35

En film som jag tänkte lägga in för några månader sen.. Men det blev nåt tjorv då så det blev inte. Men bättre sent än aldrig vare väl? ;) ...

Av Linn - 3 juni 2011 23:10


  Vill ha sommar och lov!

Av Linn - 3 juni 2011 20:33


Har varit hos hästarna :)    Jag cyklade med Nero dit, sen fick han ligga bunden för det mesta för jag red både Sunny och Grace på banan medans mamma grejade med Mooses. Det gick bra, de är så fina mina tjejor! :) Grace studsar fortfarande ibland n...

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards