mitt liv med Nero

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE

Av Linn - 13 december 2010 18:14

Det första jag tänker på är så klart den här lilla filuren:


Men det finns ju massa andra saker som får mig att må bättre också, tex mina vänner eller komplimanger eller om jag ser något roligt klipp på youtube eller liknande. Och så mår jag bra när jag tar hand om mig själv, det kan tex vara ett lugnande bad, en god frukost, om jag gjort en lyckad uppgift m.m. 

.



Dag 11 – Det här får mig att må bättre

Dag 12 – Det här får mig att gråta
Dag 13 – Min favoritplats
Dag 14 – Det här saknar jag
Dag 15 – Mina ambitioner
Dag 16 – 4 kända förebilder

Dag 17 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv
Dag 18 - meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 19 - en bild på dig och dina vänner
Dag 20 - en vana som du önskar att du kunde trolla bort
Dag 21 - en bild av en plats du varit på

Dag 22 - mål på kort sikt för denna månad och varför
Dag 23 - något du är stolt över
Dag 24 - en bild från en tid du saknar
Dag 25 - varför började du blogga?
Dag 26 - någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 27 - planer/drömmar/mål 
Dag 28 - en förklaring av hur din framtid ser ut
Dag 29 - en bild på något som gör dig glad
Dag 30 - vad gör dig annorlunda till skillnad från andra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 11 juni 2011 13:34

Nu äre dags att ni ändrar min blogg på bloglovin till http://xblacksunshine.blogg.se !   Har äntligen fixat nya bloggen, tack stina! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:38

Lägger in några bilder och en film från igår :) Allt är taget med mammas digitalkamera, ides inte ha med min.           Jag gick iväg med en pinne och Nero fick söka den, han gillar det verkligen! ...

Av Linn - 4 juni 2011 14:35

En film som jag tänkte lägga in för några månader sen.. Men det blev nåt tjorv då så det blev inte. Men bättre sent än aldrig vare väl? ;) ...

Av Linn - 3 juni 2011 23:10


  Vill ha sommar och lov!

Av Linn - 3 juni 2011 20:33


Har varit hos hästarna :)    Jag cyklade med Nero dit, sen fick han ligga bunden för det mesta för jag red både Sunny och Grace på banan medans mamma grejade med Mooses. Det gick bra, de är så fina mina tjejor! :) Grace studsar fortfarande ibland n...

Presentation


Mog-Ur's Mr Unicorn
"Nero"
Ras: Mudi
Kön: Hane
Född: 09-12-19
_________________________

Hej, och välkommen till min (och Neros) blogg! Här skriver jag allt möjligt som har med hundar att göra, kolla in presentationen om du vill veta mer om oss!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards